Małysz na emeryturze

Rafał Kerger
19-01-2009, 06:39

Do reklam i sponsorowania najlepiej nadają się Kubica, Radwańska, Błaszczykowski, Majewski i Gortat.

Tłumy ludzi w Zakopanem nic nie zmieniły. Adama Małysz po dramatycznym początku sezonu po raz pierwszy od lat wypadł poza dziesiątkę najbardziej łakomych marketingowo sportowych kąsków. Ustąpił miejsca bardziej perspektywicznym.

Robert Kubica, Agnieszka Radwańska, Jakub Błaszczykowski, Marcin Gortat, Krzysztof Hołowczyc, Tomasz Adamek, Tomasz Majewski, Maja Włoszczowska, Tomasz Sikora, Katarzyna Skowrońska - taka ma być w 2009 r. kolejność najbardziej nośnych marketingowo polskich gwiazd sportu. Przynajmniej tak wynika z rankingu, który przygotowaliśmy wspólnie z Havas Sports & Entertainment, międzynarodową firmą zajmującą się marketingiem sportowym.

W czołowej dziesiątce najbardziej zaskakuje brak Adama Małysza. To ciągle największa gwiazda polskiego sportu i wciąż stać go na wiele, co pokazał w ostatni weekend w Zakopanem. Ale z marketingowego punktu widzenia mistrz dużo ostatnio stracił. I wygląda na to, że firmy nie uznają go już za zawodnika wartego tak wielkiej uwagi, jak to było jeszcze do niedawna.

Więcej w dzisiejszym wydaniu "Pulsu Biznesu".

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Rafał Kerger

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Małysz na emeryturze