Marka Peugeot wraca na amerykański rynek

opublikowano: 26-02-2019, 09:33

Peugeot, oficjalnie noszący nazwę Groupe PSA, ogłosił plan powrotu własnej marki na rynek północnoamerykański w ramach 10-letniego planu rozwoju w regionie.

- Mamy pragmatyczne podejście co do wejście na północnoamerykański rynek i jesteśmy przekonani, że od trwającej obecnie większej rewolucji usług mobilnych, do bardziej podstawowych modeli handlu detalicznego, usług, finansowania i logistyki, będziemy nadal tworzyć nasz plan w oparciu o ostrożne rozwiązania właściwej skali – powiedział Larry Dominique, szef Peugeota w USA.

Francuska spółka wykonała już pierwszy ruch, kiedy pod koniec 2018 roku uruchomiła car-sharing Free2Move w Waszyngtonie.

PSA wyszło z północnoamerykańskiego rynku w 1991 roku z powodu małej sprzedaży. To, że w USA i Kanadzie zaoferowane zostaną auta marki Peugeot spowodowane jest jej największą rozpoznawalnością.

Peugeot pochwalił się we wtorek wzrostem zysków i przychodów w ubiegłym roku. Zwiększył zysk netto o 47 proc. do 2,83 mld EUR, a przychody o 19 proc. do 74,03 mld EUR.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, MarketWatch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu