Marketing

AZA
opublikowano: 08-05-2007, 00:00

Aż 40 proc. ze 125 apartamentów, które pozostały jeszcze do sprzedania w wieżowcu Złota 44, zaprojektowanym przez Daniela Libeskinda, zostało sprzedanych w trakcie spotkania, którym zainaugurowano drugą fazę sprzedaży tego obiektu. Apartamenty znalazły nabywców podczas ekskluzywnego przyjęcia zorganizowanego w hotelu Le Regina w Warszawie. Goście, którzy wcześniej zadeklarowali chęć zakupu apartamentów na Złotej 44, mieli okazję porozmawiać indywidualnie z przedstawicielami inwestora, firmy Orco Property Group. W spotkaniu uczestniczyło ponad 180 gości.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AZA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu