Marketing dla małych i średnich

ANB
16-12-2013, 00:00

Marka Sukcesu będzie wspomagać rozwój biznesów z sektora MSP i — korzystając z narzędzi marketingu — budować siłę lokalnych brandów.

Małe firmy nieczęsto sięgają po usługi agencji marketingowych, raz: z braku wiedzy o korzyściach, dwa: braku funduszy. Zespół, na czele którego stanęła Agnieszka Śliwka-Gumienna, postanowił to zmienić i, wychodząc naprzeciw przedsiębiorcom z sektora MSP, uruchomił Salon Firmowy Marka Sukcesu w Galerii Sucholeskiej w Suchym Lesie w woj. wielkopolskim. Mogą się do niego zgłosić osoby szukające porady czy wsparcia w przygotowaniu analizy działań biznesowych. Otrzymają gotową propozycję promocji i rozwoju firmy.

— W dzisiejszych czasach sprzedaż i marketing stają się czymś nierozłącznym. Moją rolą jako opiekuna marki jest dbanie zarówno o sprzedaż, jak i marketing. Nie można przy tym sprowadzać marketingu do wydrukowania pojedynczej ulotki czy też opublikowania jednego artykułu w gazecie. To także wsparcie doradcze, projekt graficzny, wykonanie wszelkich materiałów reklamowych, outdoor, kampanie w internecie,rekrutacja personelu itd. Marketing ma budować siłę marki — mówi Agnieszka Śliwka-Gumienna. Zapewnia ona, że przedsiębiorcy w salonie uzyskają kompleksową obsługę.

— Nie chodzi o to, żeby przedsiębiorca wydał jak najwięcej pieniędzy, ale żeby wydał je efektywnie. Zapraszamy przedstawicieli firm różnych branż, zarówno z Suchego Lasu, jak i z całej Polski — mówi Agnieszka Śliwka-Gumienna. Z usług Marki Sukcesu mogą skorzystać także gminy — firma realizuje projekt „Przedsiębiorcza gmina”, nastawiony na promocję przedsiębiorczości w skali lokalnej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Marketing dla małych i średnich