Marketing partyzancki

DI
opublikowano: 2010-03-04 12:21

Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta - radzi Jay Conrad Levinson w swojej książce "Marketing partyzancki" (Onepress).

Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta, są Ci potrzebne jeszcze inne chwyty partyzanckie, takie jak zdolność do szybkiego manewrowania, wytrwałość i umiejętność nadawania na tych samych falach, co adresat Twojej oferty.

Jay Conrad Levinson
Jay Conrad Levinson "Marketing partyzancki"
None
None

W podręczniku znajdziesz m.in.:
*  przykłady na to, jak pomysłowość i odwaga pomagają otworzyć drzwi w biznesie,
* metody tworzenia sieci kontaktów handlowych,
* rady, jak zbudować zaufanie w relacjach z klientem,
* sposoby zmieniania wachlarza produktów na życzenie klienta,
* wskazania, jak dostosowywać ofertę handlową do osobistego stylu odbiorcy,
* techniki podsuwania klientowi rozwiązań, zanim jeszcze ujawnią się jego nowe potrzeby.

Autor - Jay Conrad Levinson - zarządza firmą Guerilla Marketing International. Prowadzi na całym świecie wykłady o technikach partyzanckich w biznesie. Jest autorem lub współautorem 20 książek z bestsellerowej serii "Marketing partyzancki", kupionych przez ponad milion ludzi na całym świecie.