Marketing sportowy

Maria Czudowska
opublikowano: 20-08-2004, 00:00

Trwają przygotowania do konferencji Dni Marketingu Sportowego. To coroczne wydarzenie skupia specjalistów z dziedziny marketingu, sponsoringu, socjologii, psychologii oraz znanych sportowców. Pierwsza tego typu konferencja odbyła się w listopadzie 2002 r. — już wtedy wzbudziła ogromne zainteresowanie. Był wykład Jerzego Engela, ówczesnego selekcjonera polskich piłkarzy, Radosława Majchrzaka, prezesa WKP Lech Poznań, Tomasza Redwana, dyrektora Redwan Sport Marketing, i Konrada Pudło, dyrektora ds. nowych przedsięwzięć Expert Monitor. Każdy z gości opowiedział o swoich doświadczeniach. Rok później gwiazdą spotkania był Robert Korzeniowski.

Organizatorami corocznych spotkań jest Niezależne Zrzeszenie Studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i Akademicki Związek Sportowy. Impreza, która zdążyła już wpisać się w kalendarz imprez kulturalnych, i w tym roku ma być ciekawa. Tym bardziej że to rok olimpiady w Atenach. A nam, na razie, pozostaje tylko czekać do listopada.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Maria Czudowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Marketing sportowy