Trwają przygotowania do konferencji Dni Marketingu Sportowego. To coroczne wydarzenie skupia specjalistów z dziedziny marketingu, sponsoringu, socjologii, psychologii oraz znanych sportowców. Pierwsza tego typu konferencja odbyła się w listopadzie 2002 r. — już wtedy wzbudziła ogromne zainteresowanie. Był wykład Jerzego Engela, ówczesnego selekcjonera polskich piłkarzy, Radosława Majchrzaka, prezesa WKP Lech Poznań, Tomasza Redwana, dyrektora Redwan Sport Marketing, i Konrada Pudło, dyrektora ds. nowych przedsięwzięć Expert Monitor. Każdy z gości opowiedział o swoich doświadczeniach. Rok później gwiazdą spotkania był Robert Korzeniowski.
Organizatorami corocznych spotkań jest Niezależne Zrzeszenie Studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i Akademicki Związek Sportowy. Impreza, która zdążyła już wpisać się w kalendarz imprez kulturalnych, i w tym roku ma być ciekawa. Tym bardziej że to rok olimpiady w Atenach. A nam, na razie, pozostaje tylko czekać do listopada.