Marketing wzmacnia markę

Bartosz Ptach
opublikowano: 24-05-2006, 00:00

Wartości niematerialne i prawne Prospera to zaledwie 0,3 proc. majątku spółki. Jednak nie odzwierciedla to wymiernych korzyści, ja- kie spółka dzięki nim uzyskuje. Najważniejszą wartością jest marka, bo jej rozpoznawalność w branży rośnie z roku na rok. Przyczyniły się do tego liczne akcje promocyjne i lojalnościowe dla aptek.

Program „Apteka dobrych cen” pozwala zwią- zać odbiorców z firmą — przystępuje do nie- go około 50 aptek miesięcznie, a jednocześnie zwiększa konkurencyjność aptek na coraz bardziej wymagającym rynku. Dwa razy w ro- ku spółka organizuje targi Forum Medica- mentum.

Na ostatnie, marcowe przybyło około 500 ap- tekarzy reprezentujących 1700 aptek, prawie 15 proc. działających w kraju. Tylko ostatnie targi pozwoliły Prosperowi zdobyć 14 tys. nowych zamówień.

Z technologicznego punktu widzenia centra dystrybucyjne i systemy logistyczne należą do naj-nowocześniejszych w Europie. Od 16 sierpnia 2005 r. spółka ma zezwolenie na import produktów leczniczych, co znacząco wpływa na liczbę oraz jakość oferowanych produktów.

Prosper w minionym roku nie inwestował środków w badania i rozwój. Skupiał się głównie na doskonaleniu istniejących procesów.

Bartosz Ptach, giełdowe.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Bartosz Ptach

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy