W pierwszym półroczu roku rozrachunkowego, zakończonym 26 września, spółka miała 87,6 mln GBP straty przed opodatkowaniem. Rok wcześniej miała w tym samym okresie 158,8 mln GBP zysku. Sprzedaż całej grupy spadła o 15,8 proc. do 4,09 mld GBP. Brytyjski detalista podał, że sprzedaż odzieży i artykułów wyposażenia wnętrz spadła o 21,3 proc. w drugim kwartale, po spadku o 61,5 proc. w pierwszym. Łącznie w okresie sześciu miesięcy spadła o prawie 41 proc.
Prezes Steve Rowe powiedział, że wyniki spółki okazały się „dużo lepsze niż początkowo się wydawało”. W sierpniu brytyjski detalista ogłosił, że zredukuje zatrudnienie o 7 tys. osób w ciągu trzech miesięcy. Wynik po sześciu miesiącach uwzględnia 92 mln GBP kosztu wynikającego z tej redukcji.