Marquard Media kupił Playboya

Radosław Omachel
09-10-2002, 00:00

Szwajcarska grupa prasowa Marquard Media kupiła 100 proc. udziałów w wydawnictwie Vipress, wydawcy miesięczników „Playboy” i „Voyage”.

— Oba tytuły są rentowne. Na razie nie planujemy większych zmian — mówi Urszula Dziewic, dyrektor wydawniczy w Jürg Marquard Group MPC, spółce z grupy Marquarda.

Vipress od kilku miesięcy poszukiwał inwestora. Niedawno wydawnictwo przedłużyło licencję na wydawanie „Playboya” — na następne 10 lat. Do Marquard Media należą m.in. „Cosmopolitan”, „Shape” i „Przegląd Sportowy”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Radosław Omachel

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Marquard Media kupił Playboya