Wraz z zakończeniem produkcji Ram 1500 Classic pod koniec tego roku firma zamierza skoncentrować się na modelu Ram 1500 Tradesman, który jest produkowany w zakładzie w Sterling Heights. Przedstawicielka firmy poinformowała, że nowy model Ram 1500 Tradesman na rok 2025 oferuje wyjątkową wartość i wyposażenie, a zmodernizowana architektura elektryczna umożliwia wprowadzenie nowych technologii, które są przydatne dla flot komercyjnych, zwiększając efektywność monitorowania i poprawiając systemy bezpieczeństwa.
Fabryka w Warren Truck zatrudnia obecnie około 3 700 pracowników zrzeszonych w związku zawodowym United Auto Workers (UAW). Pracownicy, którzy zostaną zwolnieni, otrzymają 52 tygodnie dodatkowych świadczeń dla bezrobotnych opłacanych przez firmę oraz 52 tygodnie wsparcia w procesie przejściowym. Będą również objęci dwuletnim ubezpieczeniem zdrowotnym.
Stellantis zawarł nowe porozumienia pracownicze z UAW jesienią ubiegłego roku po historycznym sześciotygodniowym strajku. W zeszłym tygodniu firma ogłosiła nową rundę dobrowolnych odpraw dla pracowników na stanowiskach biurowych w USA, co jest kolejnym krokiem w ramach planu oszczędnościowego, który realizuje CEO Carlos Tavares w amerykańskich operacjach firmy.
