MaxicoM proponuje podbój Niemiec
WARTO SPRÓBOWAĆ: Na niemieckim rynku mają szansę zbytu np. nasze uszczelnienia techniczne, urządzenia ścierne — przewiduje Bogusław Dębski, prezes Inco Veritas (na fotografii po lewej w rozmowie z Janą Mueller, szefem obsługi klientów, i Gernotem C. Wagnerem, dyrektorem zarządzającym MaxicoM).
Europejsko-Azjatyckie Centrum Biznesu MaxicoM w Lipsku uważa, że polskie firmy mogą się przebić na rynku niemieckim. Centrum proponuje swoją pomoc. Oferta MaxicoM wzbudziła żywe zainteresowanie przedsiębiorców obecnych na spotkaniu w siedzibie Polskiego Klubu Biznesu.
Dynamiczny rozwój gospodarczy okręgu Saksonii spowodował niemal całkowite przeprofilowanie struktury przemysłu w tym regionie. Procesowi przemian musiały ulec też Targi Lipskie. Coraz liczniejsze były pytania o możliwość utworzenia całorocznych ekspozycji. W odpowiedzi na nie powstało Europejsko-Azjatyckie Centrum Biznesu MaxicoM.
— Obsługujemy około 90 firm z 11 państw. Zapewniamy im nie tylko całoroczną prezentację oferty, ale także pomagamy wejść na rynek niemiecki i na nim przetrwać — zapewnia dr Gernot C. Wagner, dyrektor zarządzający MaxicoM.
Pracownicy centrum doradzają, jaką wybrać formę obecności na rynku niemieckim, zapewniają obsługę prawną, deklarują też załatwienie w rekordowym tempie 12 tygodni wszystkich spraw formalnych: wiz pobytowych, pozwoleń na pracę, mieszkań, spraw bankowych itp.