Mazurska Manufaktura Alkoholi chce pozyskać 4,4 mln zł. Jest to już kolejna emisja spółki, w lipcu 2019 r. firma pozyskała 2,54 mln zł od ponad 1 tys. akcjonariuszy. Na początku 2020 r. 149 akcjonariuszy zainwestowało kolejne 1,45 mln zł w ramach emisji prywatnej.
— Po nieco ponad roku od pierwszej emisji zrealizowaliśmy większość zakładanych celów. Unowocześniliśmy i doposażyliśmy zakład, co przełożyło się na zwiększenie możliwości produkcyjnych do 2 mln litrów alkoholu rocznie — mówi Jakub Gromek, prezes Mazurskiej Manufaktury Alkoholi.
Obecna kampania związana jest z planowanym debiutem na NewConnect. Firma jeszcze w tym roku chce złożyć odpowiednie dokumenty.
— Emisja akcji oraz wejście na giełdę to dla nas symboliczne zwieńczenie wielomiesięcznego procesu profesjonalizacji spółki oraz zakończenie etapu start-upu. Jesteśmy rentowni, zakończyliśmy III kwartał 2020 r. z 1,9 mln zysku netto — dodaje Jakub Gromek.
Najwięksi akcjonariusze posiadający łącznie 86 proc. akcji spółki podpisali lock up do czerwca 2022 r. Poza debiutem na NewConnect firma ma w planach na kolejne miesiące m.in. rozwój współpracy z sektorem HoReCa, uruchomienie franczyzowej sieci pubów, a także rozwój sieci punktów odbioru towarów zakupionych przez sklep internetowy.