Mediowy holding HMSG szlifuje projekty

Katarzyna Sadowska
04-11-2010, 09:10

Serwis Secondstreet i portal nasze-wojsko.pl w pełnej krasie wystartują na początku roku.

Notowany na NewConnect holding mediowy HMSG szlifuje projekty. Przygotowuje się do uruchomienia Secondstreet, serwisu internetowego będącego wirtualną repliką ulic handlowych, gdzie właściciele punktów handlowych z realu będą mogli się reklamować i oferować swoje produkty.

— Serwis nie jest kopią istniejących portali, ale naszym autorskim projektem, więc uczymy się na własnych błędach i dlatego prace nieco się przedłużają — przekonuje Bartłomiej Matusiak, prezes HMSG.

Przewiduje, że serwis zostanie uruchomiony w ostatecznej wersji na początku 2011 r. Spółka już pracuje nad poszerzeniem go europejskie ulice handlowe — na pierwszy ogień pójdą miasta niemieckie.

Równolegle spółka pracuje nad nowymi funkcjonalościami serwisu społecznościowego nasze-wojsko.pl. Ma zostać poszerzony m.in. o sprzedaż online. W pełnej krasie ma również ruszyć na początku przyszłego roku. HMSG przejęła portal we wrześniu. Ma on kilkanaście tysięcy użytkowników. Na razie nie wiadomo, kiedy projekty zaczną na siebie zarabiać.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Sadowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Mediowy holding HMSG szlifuje projekty