Mercedes chce dotrzeć do serc kobiet

ŁO
opublikowano: 28-06-2016, 10:40

Niemiecki producent samochodów zamierza bardziej zauważać w swojej ofercie kobiety.

Mercedes-Benz chce stać się do 2020 r. wiodącym wyborem wśród samochodowych marek premium dla kobiet, podaje serwis Automotive News Europe

Zobacz więcej

Mercedes-Benz GLC coupe

Mercedes-Benz

Niemcy dążą do tego, żeby co najmniej 30 proc. klientów marki stanowiły kobiety. Dieter Zetsche, prezes koncernu Daimler uważa, że panie stanowią najszybciej rosnącą i najbardziej wpływową grupę klientów. 

Firma badawcza Frost & Sullivan szacuje, że kobiety mają wpływ na 80 proc. wszystkich zakupów nowych samochodów zarówno poprzez zakup bezpośredni, jak i wyrażane weto wobec planów partnera.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy