Mercedes planuje tańsze modele AMG

ŁO, Bloomberg
opublikowano: 28-11-2014, 09:35

Mercedes-Benz planuje w ciągu trzech najbliższych lat co najmniej podwoić sprzedaż aut o wysokich osiągach sygnowanych znakiem AMG, donosi agencja Bloomberg.

W tym roku AMG spodziewa się, że dostarczy na rynek ponad 40 tys. samochodów. W ciągu najbliższych trzech lat liczba ta ma się podwoić. Bloomberg podaje, że Niemcy chcą osiągnąć ten cel głównie dzięki polityce oferowania tańszych i bardziej przystępnych aut.  

AMG zapowiada, że już podczas styczniowego salonu samochodowego w Detroit zaprezentuje nową linię aut o nazwie AMG Sport, które mają być tańsze niż dotychczas oferowane przez AMG modele.  

AMG jest submarką Mercedesa, która przygotowuje tuningowane i wzmacniane wersje modeli produkowanych przez niemiecki koncern.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu