Metamorfozy Lotto ciąg dalszy

DI
opublikowano: 20-12-2011, 00:00

W 2013 roku wszystkie kolektury Totalizatora Sportowego będą miały nowy wygląd.

Kolektury Totalizatora przejdą wizualną przemianę. Cel to usystematyzowanie wartości marki, któremu służyć ma m.in. odświeżenie i uporządkowanie wizualizacji. Dlatego kolektury będą miały nowa kolorystykę, ujednolicony i spójny wygląd i eksponowały produkty w sposób przyjazny dla klientów.

— Wprowadzone w 2010 roku logo utożsamia nasze nowe wartości takie jak emocje i zabawa oraz radość wygrywania. Odzwierciedla potrzeby, które wskazywali klienci, i kierunki zmian największych loterii na świecie — mówi Wojciech Szpil, członek zarząd TS ds. marketingu i sprzedaży.

Jako pierwsza przemianę przeszła jedna z warszawskich kolektur, która ma najwyższe obroty w Polsce.

— Planowane zmiany będziemy wprowadzać stopniowo. Zależy nam na wygodzie klientów. Są przyzwyczajeni do konkretnej kolektury. Symbolicznie zmiany rozpoczęliśmy od punktu przy dworcu Wileńskim, gdyż jest to najpopularniejsza kolektura nie tylko w Warszawie, ale i w całym kraju — twierdzi Marek Mroczkowski, dyrektor warszawskiego oddziału Lotto.

Lotto ma ponad 12,5 tys. punktów sprzedaży w Polsce, w tym ponad 800 własnych kolektur, od których rozpocznie zmiany. Metamorfoza ma się zakończyć w 2013 r. To kolejna z szeregu zmian, które wprowadza Totalizator. W grudniu sieć Lotto uruchomiła nowy system sprzedaży, który pozwoli Totalizatorowi zaistnieć na rynku doładowań telekomunikacyjnych i płatności masowych (opłacania rachunków w kolekturach). Spółka wprowadziła również sprzedaż zakładów w kasach supermarketów Real. Docelowo chce być obecna we wszystkich największych sieciach handlowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu