Mężczyźni w USA kochają zakupy

Z badań wynika, że mężczyźni są znacznie bardziej skłonni niż kobiety sięgać do portfela, gdy robią zakupy w internecie — napisał MarketWatch.

Z badań wynika, że mężczyźni są znacznie bardziej skłonni niż kobiety sięgać do portfela, gdy robią zakupy w internecie — napisał MarketWatch. Portal powołał się na raport przygotowany przez National Public Radio/Marist. Wynika z niego, że aż 38 proc. męskiej części konsumentów kupiło w sieci rzecz kosztującą więcej niż 1000 USD. Taki zakup ma na koncie tylko 19 proc. kobiet. Mniej więcej połowa (51 proc.) osób, które robią zakupy przez internet, to mężczyźni.

Zobacz więcej

Fot. Fotolia

Z wcześniejszych badań wynika również, że to panowie, a nie panie, wydają więcej podczas dużych wyprzedaży, np. w tzw. Black Friday czy Cyber Monday. Zwykle kupują wtedy drogie gadżety i urządzenia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Mężczyźni w USA kochają zakupy