Michał Kramarz dyrektorem Google for Startups w Polsce

opublikowano: 03-10-2019, 15:35

Na czele ośrodka wspierającego technologicznych przedsiębiorców stanął dotychczasowy szef rozwoju start-upów, eksportu i przedsiębiorczości w krajowym oddziale Google.

Michał Kramarz objął kontrolę nad jednym z siedmiu kampusów Google’a. Poza Warszawą, startupowe ośrodki internetowego giganta działają w Tokio, Tel Awiwie, Sao Paulo, Madrycie, Londynie i Seulu. 

Chcemy być centrum startupowym dla całego regionu – podkreśla Michał Kramarz, nowy dyrektor Google for Startups.
ARC

„Chcemy być centrum startupowym dla regionu, zaoferować naszą wiedzę i doświadczenie w budowie biznesu o światowej skali z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jeszcze większą uwagę poświęcimy wydarzeniom łączącym start-upy z inwestorami. Zamierzamy nadal angażować się w rozwój branży gamingowej, która ma ogromny, globalny potencjał” – zapowiedział Michał Kramarz w komunikacie. 

Nowy szef warszawskiego Google for Startups obiecał również, że ośrodek udostępni przedsiębiorcom rozszerzony pakiet narzędzi i technologii Google’a. Firmy otrzymają także możliwości uczestnictwa w programach zwiększających ich wiedzę w zakresie „narzędzi analitycznych, technik reklamy czy technologii chmury obliczeniowej”. Kampus będzie nadal pomagać start-upom w budowaniu i zarządzaniu zespołami oraz tworzeniu modeli biznesowych.

Michał Kramarz na stanowisku dyrektora zastąpił Agnieszkę Hryniewicz – Bieniek, która od lipca sprawowała tę funkcję, zarządzając jednocześnie międzynarodową siecią kampusów jako globalny dyrektor Google for Startups.  Polka skupi się teraz wyłącznie na centralnym zarządzaniu całą siecią ośrodków przedsiębiorczości. Wcześniej dyrektorem jednostki, działającej jeszcze pod nazwą Warsaw Campus, przez kilka lat był Rafał Plutecki. 

Dotychczas spółki zrzeszone w warszawskim kampusie utworzyły ponad 2,3 tys. nowych miejsc pracy, a od inwestorów pozyskały blisko 70 mln zł na dalszy rozwój.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane