
Według serwisu Downdetector.com, który śledzi awarie, zestawiając raporty o stanie ze źródeł, w tym błędy przesłane przez użytkowników, odnotowano ponad 2 tys. przypadków zgłaszania problemów z programem Outlook w późny poniedziałek.
Firma monitorująca sieć wykazała, że liczba zgłoszeń spadła do 351 przypadków osób zgłaszających skargi.
„Użytkownicy hostowani głównie w regionie Ameryki Północnej, próbujący uzyskać dostęp do Outlook.com, mogą nie być w stanie wysyłać, odbierać ani wyszukiwać wiadomości e-mail. Wpłynęłoby to również na dodatkowe funkcje, takie jak Kalendarz używane przez inne usługi, takie jak Microsoft Teams” — przekazał Microsoft.
„Niedawna zmiana” doprowadziła do problemu, a firma pracowała nad ponownym uruchomieniem części infrastruktury, której dotyczy problem, w celu przywrócenia usługi, poinformował Microsoft w tweecie.