Microsoft rzuca wyzwanie Apple na rynku tanich tabletów

opublikowano: 10-07-2018, 12:10

Microsoft zaoferuje mniejszy, tańszy tablet Surface Go, który ma rywalizować na rynku z najtańszymi iPadami.

Surface Go z ekranem o przekątnej 10 cali ma kosztować 399 USD. To o 400 USD mniej niż trzeba zapłacić za tablet Surface Pro. Od 2 sierpnia będzie oferowany w opcji z możliwością podłączenia do WiFi. Wersja z podłączeniem do sieci komórkowej pojawi się później.

Surface Go wciąż jest droższy niż najtańszy iPad, ale Microsoft chce to skompensować zastosowaniem rozwiązań, których nie ma tanie urządzenie Apple, jak na przykład dołączana klawiatura.

Microsoft walczy o zwiększenie sprzedaży tabletów Surface. Przez ostatnie cztery kwartały wyniosła ona 4,4 mld USD. Apple sprzedało w tym samym okresie iPady za 20 mld USD. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Microsoft rzuca wyzwanie Apple na rynku tanich tabletów