Microsoft rzuci reklamę na rajdówki

ŁO
30-09-2016, 05:40

Logo producenta oprogramowania komputerowego znalazło się na samochodach rajdowych Toyoty, która przygotowuje się do startów w mistrzostwach świata.

Toyota i Microsoft ogłosiły podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu podpisanie umowy, w ramach której firmie z Redmond przysługiwał będzie tytuł „partner technologiczny”.

Toyota yaris WRC - wersja testowa
Zobacz więcej

Toyota yaris WRC - wersja testowa

Toyota Gazoo Racing

Zespół rajdowy opublikował już zdjęcia testowej rajdówki z logo firmy założonej przez Billa Gatesa.  

Japoński producent samochodów przygotowuje się do wielkiego powrotu na rajdowe trasy. W przyszłym roku zespół startujący pod nazwą Toyota Gazoo Racing rozpocznie rywalizację w Rajdowych Mistrzostwach Świata WRC. Ekipa zbudowała rajdówkę na bazie modelu yaris.  

Tommi Makinen, jeden z najlepszych kierowców rajdowych w historii i szef zespołu ogłosił w stolicy Francji, że Toyotę w WRC wspierać będą także producent tokarek i frezarek DMG Mori, koncern technologiczny Panasonic i dostawca opon Michelin.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Motoryzacja / Microsoft rzuci reklamę na rajdówki