Miejsca do pracy

opublikowano: 26-08-2014, 00:00

Hotele: Coraz więcej hoteli biznesowych oferuje nowoczesne ogólnodostępne miejsca do pracy — wynika z badania przeprowadzonego wśród gości FutureHotel przez Fraunhofer IAO we współpracy z HRS.

Niemal 50 proc. ankietowanych kontynuuje pracę w hotelu. Wychodząc naprzeciw potrzebom tej grupy, coraz więcej hoteli wydziela w lobby lub innych częściach wspólnych strefy do pracy, czyli tzw. coworking spaces, wyposażonew udogodnienia techniczne. Zgodnie z tą tendencją działa m.in. Amsterdam Marriott Hotel, który oferuje systemy do prowadzenia wideokonferencji, tablice interaktywne i stacje dokujące, którymi można sterować za pomocą aplikacji i ekranów dotykowych. Goście 9Hotelu Central Bruksela mogą wykorzystać do pracy długie stoły albo w pełni wyposażone wnęki biurowe oraz bezprzewodowy internet dostępny przez całą dobę. O komfort gości biznesowych zadbał także niedawno otwarty hotel Hampton by Hilton Warsaw City Centre. W nowoczesnym centrum biznesowym podróżujący mają do dyspozycji trzy stanowiska komputerowe, a także urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające drukowanie, skanowanie, kserowanie i nadawanie faksu. Centralnie ustawiony stół konferencyjny z ośmioma fotelami i taką samą liczbą gniazd zasilania pozwala na korzystanie z własnego komputera. W całym hotelu dostępny jest szerokopasmowy internet.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Gołasa

Polecane