Miejsce dla każdego

Marcin Kuśmierz
24-09-2003, 00:00

Mali operatorzy szukają swoich nisz na rynku. Podejmują też współpracę z TP SA.

Andrzej Arendarski prezes Tel-Energo

- Z uwagi na uwarunkowania właścicielskie naturalne jest, że podstawowym segmentem naszej aktywności biznesowej jest administracja rządowa i energetyka. Równolegle nasza uwaga koncentruje się na szeroko rozumianym sektorze operatorskim. Nowym obszarem, w który intensywnie inwestujemy środki, jest sektor korporacyjny. Strategia Tel-Energo zakłada dostosowywanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta. Nie jesteśmy molochem, klienta traktujemy w specjalny sposób. Stawiamy na rzeczywiste doradztwo, profesjonalną obsługę oraz sprawne i maksymalnie elastyczne podejście.

Jacek Kotur dyrektor marketingu Crowley Data Poland

- Walcząc o klienta, należy uprawiać tzw. zdrową konkurencję oraz — w ramach możliwości — współpracować. Duże firmy telekomunikacyjne często nie mają możliwości elastycznego dopasowania się do wymagań klientów — inaczej jest w przypadku mniejszych operatorów, których oferta może być dostosowana dokładnie do potrzeb odbiorców. Naszym zdaniem, na współpracy z dużymi operatorami można wiele skorzystać. Nie możemy zapominać, że firmy takie jak TP SA mają rozległą infrastrukturę, natomiast mniejsi operatorzy mogą stanowić dla nich pośredni kanał sprzedaży.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Kuśmierz

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Miejsce dla każdego