Mikołaj radzi: edukacja zamiast cukierków

Karol Jedliński
opublikowano: 07-12-2007, 00:00

Fundacja Świętego Mikołaja po raz czwarty rozpoczęła ogólnopolską kampanię.

Fundacja Świętego Mikołaja po raz czwarty rozpoczęła ogólnopolską kampanię. Pod hasłem „Grunt to rodzina” zbierane są pieniądze na fundusz edukacyjny dla dzieci z rodzinnych domów dziecka. Podczas poprzednich akcji fundacja zebrała ponad 630 tys. złotych. Co ciekawe, koszt utrzymania podopiecznych w rodzinnym domu dziecka jest dwukrotnie niższy niż w państwowym.— Dodatkowo, statystyki pokazują, że co trzecie dziecko wychowywane w rodzinnych ośrodkach kończy studia — podkreśla Michał Rżysko, koordynator projektu „Grunt to rodzina”.Dzieje się tak, chociaż większość dzieci trafiających do rodzinnych...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Mikołaj radzi: edukacja zamiast cukierków