Misja biznesowa do Azji

MAR
opublikowano: 06-07-2010, 00:00

Produkujesz sprzęt dla sektora medycznego? Masz okazję zdobyć kontrahenta w Korei Południowej i Japonii.

Produkujesz sprzęt dla sektora medycznego? Masz okazję zdobyć kontrahenta w Korei Południowej i Japonii.

EU Gateway — tak się nazywa unijny program, którego celem jest rozwijanie kontaktów biznesowych z dwoma krajami azjatyckimi. Przed producentami sprzętu i technologii pojawia się okazja znalezienia partnera w Japonii i Korei Południowej. Za realizację programu odpowiedzialna jest firma doradcza Deloitte. Terminy aplikacji mija: 24 lipca — w przypadku misji w Korei Południowej oraz 17 grudnia — dla misji w Japonii. W ostatnich dwóch latach w programie wzięło udział blisko 100 firm z Europy Środkowej i Wschodniej.

— Doświadczenia pokazują, że EU Gateway może być skutecznym i efektywnym sposobem nawiązywania kontaktów biznesowych w Japonii oraz Korei Południowej — mówi Szymon Buczkowski z Deloitte, koordynator programu EU.

Zaproszenie skierowane jest do firm dostarczających sprzęt i technologie związane z leczeniem i rehabilitacją, diagnostyczny sprzęt medyczny oraz oferujących rozwiązania umożliwiające opiekę medyczną na odległość. Jak podkreśla Szymon Buczkowski, jedynym kosztem dla uczestnika jest opłacenie własnego transportu. Otrzymają oni wsparcie ze strony doradców znających realia biznesowe rynków wschodnioazjatyckich, będą mogli zaprezentować ofertę podczas targów oraz w trakcie nieformalnych spotkań z potencjalnymi kontrahentami.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu