MLP Group podnosi poprzeczkę

ANP
opublikowano: 10-09-2010, 00:00

Spółka poprosi o miliony na rozbudowę parków magazynowo- -produkcyjnych i przejęcia.

Spółka poprosi o miliony na rozbudowę parków magazynowo- -produkcyjnych i przejęcia.

MLP Group, spółka zarządzająca powierzchniami magazynowo-produkcyjnymi, złożyła w nadzorze prospekt emisyjny. Debiut na głównym parkiecie planuje na przełomie roku.

— Zdecydowaliśmy się na działania zmierzające do przeprowadzenia oferty publicznej, ponieważ potrzebujemy dodatkowego kapitału na szybszą realizację planów inwestycyjnych. Jednym z celów emisji będzie rozbudowa istniejących parków produkcyjno-magazynowych oraz potencjalne akwizycje firm z naszej branży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej — mówi Radosław Krochta, członek zarządu MLP Group.

Spółka zamierza przeprowadzić wyłącznie nową emisję akcji. Obecnie największym akcjonariuszem dewelopera jest holenderska firma Cajamarca Holland (ponaad 75 proc. udziałów w kapitale zakładowym), kontrolowana przez notowany w Tel Awiwie Israel Land Development Company.

— Dotychczasowi akcjonariusze nie będą sprzedawać akcji. Do publikacji prospektu nie jesteśmy w stanie ujawnić konkretnej wartości oferty, emisja będzie średniej wielkości — dodaje Radosław Krochta.

MLP Group, z ponad 32-procentowym udziałem w rynku jest największym deweloperem powierzchni magazynowych w Polsce. Wśród jego konkurentów jest m.in. ProLogis.

Aktywa MLP Group (cztery parki w Polsce i jeden w Rumunii oraz grunty pod przyszłe inwestycje) wyceniane są na blisko 800 mln zł.

Miniony rok spółka zakończyła przychodami na poziomie 64,6 mln zł. W prospekcie emisyjnym spółka nie podała tegorocznych prognoz. Klientami MLP Group są głównie małe fabryki.

— Za tydzień opublikujemy wyniki za pierwsze półrocze 2010 r. Zysk netto zdecydowanie przekroczył 50 mln zł — ujawnia członek zarządu MLP Group.

Po trzech miesiącach roku przychody grupy wyniosły 15,22 mln zł, a zysk netto 37,2 mln zł.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANP

Polecane