Mniejsze rabaty na amerykańskie auta

ŁO, Bloomberg
04-05-2011, 10:55

Producenci samochodów w USA zmniejszyli w kwietniu średnio o 14 proc. wydatki na zniżki i zachęty dla klientów.

Średni upust na samochód wynosił więc 2 320 USD, czyli był najmniejszy od pięciu lat. Zmiana nie wpłynęła jednak to na dynamikę sprzedaży.

Średnie wydatki Forda na promocje i rabaty spadły o 20 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem, do 2 399 USD. Jeszcze bardziej zmniejszył rabaty koncern Chrysler, którego klienci mogli liczyć na upusty rzędu 2 806 USD, czyli mniejsze o 23 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / Mniejsze rabaty na amerykańskie auta