Jeszcze w tym miesiącu logotyp MobilKinga będzie widoczny na wszystkich stadionach ligi, m.in. na bandach i w miejscach, w których zawodnicy przygotowują się do startu. Tomasz Rudnicki, dyrektor zarządzający MobilKing, twierdzi, że 85 proc. widowni żużla na stadionach stanowią mężczyźni, a to do nich operator chce dotrzeć. – Z tego powodu nie może nas tam zabraknąć – mówi. Dodaje, że liczy również na wzrost sprzedaży starterów.
Ekstraliga Żużlowa podaje, że liga żużlowa w Polsce co roku przyciąga na stadiony ponad 700 tys. widzów, a pierwsze trzy kolejki w telewizji obejrzało ok. 1,5 mln telewidzów. W tym sezonie fani tej dyscypliny sportu mogą oglądać relacje z meczów w TVP Sport i TVP Info oraz na platformie internetowej iTVP.
Umowa z MobilKingiem, z opcją przedłużenia, obowiązuje do końca obecnego sezonu, czyli do początku października br.
Ekstraliga Żużlowa szuka sponsora tytularnego i rozmawia w tej sprawie z kilkoma firmami.
Operator wsławił się "mocną" kampanią reklamową. Na zdjęciu jeden z jej elementów.
(TW)