Mocne wejście w 2012: Revenue Trends!

21-02-2012, 16:19

W dniach 27-28 lutego 2012r. NoNoobs.pl zaprasza na pierwszą konferencję z cyklu Revenue Trends (http://www.revenuetrends.pl/program) poświęconą skutecznym metodom uzyskiwania zwrotu z inwestycji w online, nowe technologie, reklamę oraz ecommerce. W programie m. in. rozmowa Tomasza Józefackiego i Łukasza Wejcherta - byłych szefów największych polskich graczy internetowych oraz gościa specjalnego Tomasa Belli (CEO Piano Media).

Pierwszy dzień konferencji poświęciliśmy aktualnej sytuacji w branży online, modelom biznesowym, które w kontekście ogromnych zmian zachodzących na rynku, wymagają modyfikacji i wymuszają poszukiwanie nowych źródeł przychodumówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl S.A.

Konferencję otworzy prezentacja Andrzeja Garapicha (prezes PBI) podsumowująca  wyniki popularności witryn na podstawie badania Megapanel PBI/ Gemius, zaś ewolucję modeli przychodowych w Internecie od 1995 r. do 2020 r. przeanalizuje dr Marek Jerzy Minakowski (publicysta, Tek24.pl). W jaki sposób dywersyfikują przychody najwięksi gracze na rynku? - to tematy wystąpień Krzysztofa Dobrzyńskiego (head of social ads and application department NK.pl) oraz Tomasza Nowaka (dyrektor departamentu commerce, Grupa Onet.pl). O potencjale danych oraz sposobie ich  monetyzacji opowie Maciej Wicha (dyrektor ds. transakcji i usług w segmencie Internet, Agora).

Przychody reklamowe rosną, przychody z ecommerce również, jednak graczy rynkowych przybywa jeszcze szybciej. Pojawiają się nowe kanały przychodowe i modele biznesowe, błyskawicznie rosnący Groupon i setki jego klonów pokazują, że nawet w sprzedaży można być innowacyjnym. Warto się uczyć od graczy rynkowych, którzy mają już spory dorobek oraz od tych, którzy wdrażają z sukcesem nowe strategie. Dla każdej firmy przecież kluczowe są przychody i to właśnie ten temat jest motywem przewodnim Revenue Trends 2012 – Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A.

Drugi dzień konferencji zdominuje temat pozyskiwania funduszy na nowe projekty oraz nowatorskich modeli biznesowych, którymi pochwalić się mogą startupy. O warunkach inwestowania w Polsce będą rozmawiali Mariusz Jarzębowski (główny doradca ds. innowacji i przedsiębiorczości, demosEUROPA Centrum Strategii Europejskiej) oraz  Krzysztof Kowalczyk (partner zarządzający, HardGamma Ventures).

W bloku tematycznym dotyczącym ecommerce, usług oraz płatnych treści zaprezentowane zostaną min. wyniki badań klientów sklepów internetowych – przeprowadzone przez Gemius, oraz bardziej i mniej znane modele generowania przychodu w ecommerce Tomasz Karwatka (prezes zarządu Divante).

Na konferencji Revenue Trends nie zabraknie także wystąpień poświęconych reklamie i omówieniu wyzwań i zjawisk, które można zaobserwować na naszym rynku - Raport mniejszości czyli kto naprawdę rządzi na polskim rynku reklamy internetowej i top 5 polskich ściem w mediach interaktywnych (edition 2012 ad) przedstawią Michał Kreczmar (dyrektor ds. rozwoju produktu reklamowego Agora (Gazeta.pl)  i Przemysław Bartkowiak president & founder, Revenue Alley

Revenue Trends 2012 to spotkanie dedykowane przedsiębiorcom internetowym chcącym stale zwiększać zwrot z inwestycji we własny biznes. W trakcie 2 dniowej konferencji specjaliści i praktycy przedstawią różne strategie generowania przychodów, pokażą narzędzia wspierające zwiększenie zysków z rynku internetowego i mobilnego. W trakcie konferencji Revenue Trends 2012 poznasz najnowsze trendy, które mają szansę zdominować branżę internetową.

Program Konferencji: http://www.revenuetrends.pl/program

Zgłoszenia: http://www.revenuetrends.pl/rejestracja-na-konferencje

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Mocne wejście w 2012: Revenue Trends!