Moim zdaniem Między chęciami a możliwościami

DCZ
opublikowano: 12-02-2010, 00:00

Grzegorz Żaczek

personel policy manager, ING Usługi Finansowe

Od 2003 roku korzystamy z tego samego dostawcy usług medycznych. Jego wybór

odbył się w drodze otwartego przetargu. Kluczowymi czynnikami były jakość świadczonych usług i cena. Musieliśmy też wziąć pod uwagę liczbę placówek i ich rozmieszczenie, by wszyscy nasi pracownicy regionalni mieli do nich łatwy dostęp. Jednak przez kilka ostatnich lat pogorszyła się obsługa klienta. Pewnie jest to związane ze stale rosnącą liczbą klientów instytucjonalnych, których obsługa w pewnym momencie zaczęła przewyższać możliwości prywatnych dostawców usług medycznych. Aby się rozwijać i móc otwierać nowe placówki, firmy te potrzebują stabilnego wzrostu liczby klientów, ale problem leży w zachwianiu równowagi między chęciami i możliwościami. Szczególnie dotkliwym skutkiem ubocznym popularności prywatnej opieki medycznej wśród firm jest znaczące wydłużenie oczekiwania na wizytę u lekarza specjalisty.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy