Sonia Kostyszyn,
manager działu operacyjnego, Inter Partner Assistance Polska
Podczas organizacji podróży służbowej czy nieoczekiwanych utrudnień w jej trakcie wsparciem są usługi assistance. Zakres gwarantowanej pomocy zależy od warunków ubezpieczenia do kart kredytowych czy polisy podróżnej. Na naszym rynku ubezpieczenie obejmuje m.in. dostęp do całodobowej informacji. Klienci biznesowi najczęściej proszą o informacje o opóźnieniach lotów albo wskazanie połączeń lotniczych. Potrzebują też pomocy, gdy linie lotnicze zagubią ich bagaż. Specjaliści assistance pomagają w jego odzyskaniu i wybrnięciu z trudnych sytuacji, np. podając informacje o najbliższych otwartych sklepach, w których można kupić niezbędne rzeczy.
W razie choroby klienci korzystają z organizacji wizyt lekarskich. Organizowaliśmy również pomoc, gdy ubezpieczony nie mógł wykonywać obowiązków służbowych. Opłacaliśmy koszty opieki nad chorym i zapewnialiśmy logistykę przyjazdu innego specjalisty firmy na zastępstwo.