mOkazje w mBanku - nowy program rabatowy

Nowy mBank będzie odpalany partiami. Na pierwszy ogień pójdzie program rabatowy mOkazje. Pierwszy taki w Europie.

mBank pokazał go podczas kończącej się dzisiaj konferencji Finovate.To organizowana co kwartał impreza, na którą zapraszane są najbardziej innowacyjne firmy z branży finansowej i pracujące dla niej. W tym roku po raz pierwszy na Finovate byli Polacy: Comarch, który pokazał nowego menedżera finansowego połączonego z serwisem transakcyjnym i mBank (w duecie z Efigence).




mBank pokazał publice zgromadzonej w Londynie kawałek nowego serwisu, który mogliśmy zobaczyć już w Warszawie kilka tygodni temu, w części dotyczącej przeglądu stanu rachunku. Potem jednak uchylił po raz kolejny rąbka tajemnicy przedstawiając nowy program rabatowy - mOkazje. To podobno jedyne takie rozwiązanie w Europie. W Polsce na pewno. Na czym polega? mBank chodzi po różnych sieciach handlowych i nakłania je do wejścia w partnerstwo, które polega na tym, że sklep daje upusty klientom mBanku. Zamysł jest taki, że oferta ma być skierowana do pewnej określonej grupy, która może nią być zainteresowana. mBank ma sporą wiedzę o tym co, gdzie, za ile i jak często kupujemy. Jeśli często zachodzisz na zakupy do Carrefoura, to możliwe, że skusisz się na ofertę z dużym rabatem powiedzmy od Tesco. Chodzisz na kawę do Coffee Heaven to może skusisz się na Starbucksa.

Program opiera się na zasadzie win-win. Wygrywa handlowiec, bo zniżkowa oferta trafia do potencjalnego klienta, zyskuje klient, bo dostaje bonusy. Zarabie też bank.

mOferty będą dostępne w serwisie transakcyjnym oraz w specjalnej aplikacji Facebookowej. Jak wspomniałem oferta ma być spersonalizowana. Nie dostaniesz zniżki na karmę dla kota, jeśli masz psa.

W przeciwieństwie do obecnego programu rabatowego, działającego w mBanku oraz w ogóle na rynku, mOkazja nie będzie przypisana do konkretnej karty. Przy zakupach nie trzeba się będzie dopytywać o rabat, sprzedawca też nie będzie musiał o nim pamiętać. Jeśli klient zaakceptuje daną ofertę w serwisie, kasę dostanie z automatu. Nagrodą w programie jest moneyback.

Nowy mBank będzie udostępniamy klientom, podobnie jak informacje o projekcie,  partiami. Jak się dowiedzieliśmy, mOkazje pójdą na pierwszy ogień. Strona facebookowa z programem rabatowym wkrótce będzie dostępna dla klientów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Eugeniusz Twaróg

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Banki / mOkazje w mBanku - nowy program rabatowy