MOL myśli o milenialsach

Węgierska firma paliwowa chce się odnaleźć w świecie odchodzącym od paliw kopalnych. Inspiruje się przy tym Orlenem.

Czy za 20 lat ludzie będą chcieli mieć samochód na własność? Czy będą lubili go prowadzić? Czy wybiorą raczej auto autonomiczne? Zarząd MOL-a, węgierskiej firmy paliwowej, zrobił z tych pytań burzę mózgów i wyszła z tego strategia aż do 2030 r. — Świat się zmienia, do głosu dojdzie pokolenie milenialsów, a udział paliw kopalnych będzie spadał. MOL też musi się zmienić — mówi Ferenc Horvath, wiceprezes MOL-a. Toalety kluczem do klienta Strategia obliczona na tak wiele lat to raczej wizja, ale jest potrzebna....

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / MOL myśli o milenialsach