MPO zmieniło swój wizerunek

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 2001-06-27 00:00

MPO zmieniło swój wizerunek

Miejskie Przed- siębiorstwo Oczyszczania w Warszawie wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej. Zmieniony został znak firmy. Zdaniem jej przedstawicieli, dotychczasowe logo nie oddawało właściwie wizerunku firmy.

— Prace miały na celu przekształcenie starej firmy wywożącej śmieci w nowoczesne przedsiębiorstwo oczyszczania miasta — tłumaczy Dorota Kałowska ze Studia DN, które tworzyło nowy system.

Twierdzi, że nowy znak bazuje na tym samym, co stary, kodzie kolorystycznym — pomarańczowo-zielonym. Jest to napis MPO w zielonej ramce, obok widnieją dwie strzałki.

— Chodziło nam o podkreślenie tego, że firma ta dba o środowisko naturalne — mówi Dorota Kałowska.

Zaprojektowane zostały m.in. nowe wizytówki firmy, papier korespondencyjny. Zmienione zostało również oznakowanie środków transportu i stroje robocze dla personelu.