MPO zmieniło swój wizerunek
Miejskie Przed- siębiorstwo Oczyszczania w Warszawie wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej. Zmieniony został znak firmy. Zdaniem jej przedstawicieli, dotychczasowe logo nie oddawało właściwie wizerunku firmy.
— Prace miały na celu przekształcenie starej firmy wywożącej śmieci w nowoczesne przedsiębiorstwo oczyszczania miasta — tłumaczy Dorota Kałowska ze Studia DN, które tworzyło nowy system.
Twierdzi, że nowy znak bazuje na tym samym, co stary, kodzie kolorystycznym — pomarańczowo-zielonym. Jest to napis MPO w zielonej ramce, obok widnieją dwie strzałki.
— Chodziło nam o podkreślenie tego, że firma ta dba o środowisko naturalne — mówi Dorota Kałowska.
Zaprojektowane zostały m.in. nowe wizytówki firmy, papier korespondencyjny. Zmienione zostało również oznakowanie środków transportu i stroje robocze dla personelu.