Multiagencje — nowa broń AIG

Mariusz GawrychowskiMariusz Gawrychowski
opublikowano: 2014-08-08 00:00

Ubezpieczyciel kojarzony z obsługą dużych firm schyla się po agentów.

AIG Polska to kolejne towarzystwo ubezpieczeniowe, które uległo czarowi multiagencji. Właśnie rozpoczyna ekspansję w tym najszybciej rosnącym kanale sprzedaży polis w Polsce. Pierwszym krokiem jest umowa z jednym z największych pośredników: CUK Ubezpieczenia. Multiagencja będzie sprzedawać w swoich placówkach polisy rakowe AIG.

— Nawiązanie współpracy z CUK Ubezpieczenia to ważny krok w poszerzaniu kanałów dystrybucji naszych produktów — twierdzi Marcin Gajzler, dyrektor ds. ubezpieczeń indywidualnych w AIG.

AIG, największa firma ubezpieczeniowa na świecie, na polskim rynku jest maluchem. Od dwóch lat stara się intensywnie zwiększyć udziały bez wchodzenia w nierentowne ubezpieczenia komunikacyjne. W tym celu szuka rynkowych nisz. Oprócz polis rakowych sprzedaje np. ubezpieczenia fuzji i przejęć, biletów na koncerty czy cyberpolisy.

W ubiegłym roku zwiększyła tzw. pojemność ubezpieczeniową na duże ryzyko korporacyjne, dzięki czemu może wystawić więcej polis dla wielkiego biznesu.

AIG, największa firma ubezpieczeniowa na świecie, na polskim rynku jest maluchem.