Multisoft rozwija sieć Max & Max

Adam Brzozowski
13-03-2002, 00:00

Dzisiaj w Centrum Handlowym Janki-Geant nastąpi otwarcie supermarketu obuwniczego Max & Max. To 11 obiekt sieci franchisingowej Multisoftu.

Spółka Multisoft otwiera dzisiaj supermarket obuwniczy Max & Max w Centrum Handlowym Janki-Geant. Sklep o powierzchni handlowej ponad 900 mkw. i asortymentem 2,5 tys. par obuwia jest trzecim obiektem firmy w okolicach Warszawy. Jego realizacja kosztowała około 1 mln zł.

Pod szyldem Max & Max funkcjonuje 11 sklepów. Docelowo firma planuje otwarcie około 50 supermarketów obuwniczych, w zależności od tempa powstawania centrów handlowych, w których zamierza dzierżawić powierzchnie.

— Do końca 2002 r. chcemy uruchomić cztery sklepy w centrach handlowych — mówi Wojciech Dąbrowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w spółce Multisoft.

M&M jest drugą siecią należącą do Multisoftu. Pierwszą była sieć obuwnicza „U Szewczyka”, w ramach której działa około 150 sklepów, z czego większość na zasadach franchisingu.

Spółka dystrybucyjna Multisoft założona została 14 lat temu. Jej siedziba znajduje się w podwarszawskich Michałowicach. Prawie 100 proc. akcji spółki należy do Mariusza Ostrowskiego, prezesa.

— Sieć dużych sklepów samoobsługowych, czyli M&M, budujemy od września 2001 r. — dodaje Wojciech Dąbrowski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Adam Brzozowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Multisoft rozwija sieć Max & Max