Murapol celuje w 1000 mieszkań

ANP
opublikowano: 06-06-2012, 00:00

Przyszły giełdowy debiutant chce podwoić zeszłoroczną sprzedaż lokali i wejść do nowych miast.

Deweloperski Murapol z Bielska-Białej, który na przełomie lipca i sierpnia planuje zadebiutować na głównym parkiecie, liczy, że w tym roku zbliży się poziomu 1 tys. sprzedanych lokali. W okresie styczeń — maj znalazł klientów na 343 mieszkania, wobec 452 sprzedanych w 2011 r.

— Obserwujemy spadek liczby kredytów hipotecznych, ale są w Polsce miejsca, takie jak Wrocław czy Warszawa, gdzie widać zwiększone zainteresowaniezakupem mieszkań, m.in. dzięki programowi Rodzina na Swoim — mówi Michał Sapota, wiceprezes Murapolu. Spółka realizuje 16 inwestycji w dziewięciu miastach, m.in. Warszawie, we Wrocławiu, w Katowicach i Krakowie.

— W tym roku planujemy pozyskać grunty pod inwestycje w Bydgoszczy, Lublinie, Rzeszowie, gdzie dotychczas nie działaliśmy. Negocjujemy zakupy. Do końca roku ruszymy też z dwoma nowymi projektami w Krakowie i Katowicach — mówi Michał Sapota.

Na początku lipca ruszą zapisy na akcje Murapolu. Z oferty spółka chce pozyskać 45 mln zł, m.in. na realizację bieżących inwestycji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu