Na golfa z rodziną

Maria Czudowska
04-02-2005, 00:00

Golf tylko dla wybranych? Z tym stereotypem walczy Polski Zwiazek Golfa (PZG). Teraz Golf to program promocji tej gry, która ma stać się dostępna dla wszystkich, a nie tylko dla sławnych i bogatych. Tym bardziej że koszty jej uprawiania są porównywalne do tenisa i żeglarstwa. W popularyzację tego — do tej pory — elitarnego sportu, włączyły się firmy Accenture, SAP i Hewlett Packard. Chcą być kojarzone z golfem... Dla każdego.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Maria Czudowska

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Na golfa z rodziną