Na golfa z rodziną

Golf tylko dla wybranych? Z tym stereotypem walczy Polski Zwiazek Golfa (PZG). Teraz Golf to program promocji tej gry, która ma stać się dostępna dla wszystkich, a nie tylko dla sławnych i bogatych. Tym bardziej że koszty jej uprawiania są porównywalne do tenisa i żeglarstwa. W popularyzację tego — do tej pory — elitarnego sportu, włączyły się firmy Accenture, SAP i Hewlett Packard. Chcą być kojarzone z golfem... Dla każdego.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ