Na kryzysową chandrę

MK
opublikowano: 03-04-2009, 00:00

Nie lada gratka dla bezrobotnych fanów hiszpańskiego klubu piłkarskiego Villarreal. Jesienią dostaną darmowe wejściówki na stadion — dzięki funduszowi stworzonemu przez zarząd klubu, trenerów, zawodników i sponsorów. To nie pierwsza w Hiszpanii inicjatywa mająca na celu powstrzymanie kryzysowej depresji. Tamtejszy operator Telefonica oferuje swoim bezrobotnym klientom 50-procentową zniżkę na telefon. Z obowiązującej do końca br. ulgi już teraz może korzystać nawet pół miliona ludzi. Firmę może to kosztować 100 mln euro. W Hiszpanii wskaźnik bezrobocia w lutym osiągnął 15 proc. (w Polsce — 10,9 proc.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu