Spółki z małego parkietu lubią drukować akcje, ale na NewConnect wchodzą właśnie prawdziwi drukarze. W czwartek 27 lutego debiutuje poznański Labo Print, prowadzący drukarnię wielkoformatową i oferujący m.in. druk solwentowy, UV, termosublimacyjny i ekologiczny druk latekstowy. Spółka, wśród której klientów są m.in. IKEA, Multikino czy Kompania Piwowarska, działa od 2006 r. Z oferty prywatnej zebrała 316,5 tys. zł — pieniądze mają pójść przede wszystkim na nowe maszyny do poznańskiego zakładu i rozwój nowych technologii. Po trzech kwartałach 2013 r. usługi drukarskie przyniosły jej 16,5 mln zł przychodów (o 26 proc. więcej niż rok wcześniej) i 609 tys. zł czystego zysku. W akcjonariacie i zarządzie spółki karty rozdają jej założyciele: prezes Krzysztof Fryc i wiceprezes Wiesław Niedzielski, którzy mają po 47 proc. akcji i po 48,29 proc. głosów na walnym. Labo Print jest piątym tegorocznym debiutantem na NewConnect, po Boomerangu, Agromepie, Saplingu i Vakomteku.
316,5 tys. zł Tyle kapitału zdobyła z emisji prywatnej spółka Labo Print. Pieniądze są potrzebne na m.in. nowe maszyny w poznańskim zakładzie.