Na razie abonament wygrywa

DCZ
opublikowano: 17-10-2011, 00:00

MOIM ZDANIEM

Marta Niemczyk

firma doradcza GoldenberryWartością dla klienta korporacyjnego, szukającego oferty dla swoich pracowników, jest dostęp do sieci placówek firm medycznych. A te w dużej części nie oferują usług w formie ubezpieczeń tylko abonamentów.

Nawet, jeżeli firma medyczna oferuje oba rozwiązania, jak np. Medicover, przejście na ubezpieczenia wymaga czasu i dotyczy nowych klientów.

W przypadku małych przedsiębiorstw oferta ubezpieczyciela może być atrakcyjna ze względu na lepszą pozycję negocjacyjną ubezpieczyciela wynikającą ze skali. Ale mogą też negocjować z dostawcą usług medycznych i dopasowywać umowę do swoich potrzeb.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu