Nagrody IPRA dla Polaków

MAZ
opublikowano: 16-07-2007, 00:00

Agencja public relations Partner of Promotion otrzymała nagrodę IPRA Golden World Award za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla spółki Gadu-Gadu, która w lutym 2007 r. zadebiutowała na warszawskiej giełdzie. Uznanie międzynarodowego jury uzyskał projekt „Gadu-Gadu — więcej niż komunikator”.

W kategorii społeczna odpo-wiedzialność biznesu nagrodę dostała kampania społeczna „Szkoła bez przemocy”, zrealizowana przez dzienniki regionalne z grupy Polskapresse, Fundację Grupy TP i agencję Profile.

IPRA Golden Award to jedna z najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w branży PR. W tym roku do konkursu zgłoszono 405 prac z 46 krajów. Do finału zakwalifikowano 107 projektów w 21 kategoriach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu