Najgorszy miesiąc w historii LiveChata

opublikowano: 02-01-2019, 12:25

W grudniu LiveChat zwiększył liczbę klientów o 114 firm. To najgorszy wynik w giełdowej historii spółki.

Przed rokiem - w grudniu 2017 r. liczba klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat w ujęciu miesiąc do miesiąca  wzrosła o 302 netto.

Mariusz Ciepły, prezes LiveChat Software
Zobacz więcej

Mariusz Ciepły, prezes LiveChat Software Fot. Marek Wiśniewski

LiveChat zakończył 2018 rok z 26.010 klientami swojego flagowego rozwiązania, co oznacza, że w ciągu roku ich liczba wzrosła o 2.903, czyli 12,5 proc.

Giełdowa spółka w ostatnim czasie koncentruje się na rozbudowie zespołu i nowych produktach.

- Zakończyliśmy rok, w którym nasz zespół powiększył się prawie dwukrotnie. Już blisko 140 osób pracuje nad tym, żeby LiveChat Software rósł jak najszybciej. Nie jesteśmy już też firmą jednego produktu, już niedługo do LiveChat, ChatBot i KnowlegdeBase dołączy kolejne rozwiązanie- mówi cytowany w komunikacie Mariusz Ciepły, prezes LiveChata.

Większość zespołu LiveChata koncentruje się obecnie nad przygotowaniem sprawnej migracji klientów na nową wersję LiveChat. Prace nad nową wersją, które  trwają już ponad dwa lata, mogą zakończyć się w pierwszej połowie 2019 roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / Najgorszy miesiąc w historii LiveChata