Przed rokiem - w grudniu 2017 r. liczba klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat w ujęciu miesiąc do miesiąca wzrosła o 302 netto.

LiveChat zakończył 2018 rok z 26.010 klientami swojego flagowego rozwiązania, co oznacza, że w ciągu roku ich liczba wzrosła o 2.903, czyli 12,5 proc.
Giełdowa spółka w ostatnim czasie koncentruje się na rozbudowie zespołu i nowych produktach.
- Zakończyliśmy rok, w którym nasz zespół powiększył się prawie dwukrotnie. Już blisko 140 osób pracuje nad tym, żeby LiveChat Software rósł jak najszybciej. Nie jesteśmy już też firmą jednego produktu, już niedługo do LiveChat, ChatBot i KnowlegdeBase dołączy kolejne rozwiązanie- mówi cytowany w komunikacie Mariusz Ciepły, prezes LiveChata.
Większość zespołu LiveChata koncentruje się obecnie nad przygotowaniem sprawnej migracji klientów na nową wersję LiveChat. Prace nad nową wersją, które trwają już ponad dwa lata, mogą zakończyć się w pierwszej połowie 2019 roku.
