Najlepsze internetowe strony korporacyjne

Najlepsze strony firmowe na świecie mają koncerny z branż naftowej, spożywczej i farmaceutycznej.

Amerykański magazyn „Forbes” opublikował ich ranking. Przygotowała go firma konsultingowa Bowen Craggs & Co. z Londynu, która doradza koncernom, jak poprawić skuteczność ich obecności w internecie. Wzięła pod lupę firmowe adresy internetowe 78 korporacji — jedna trzecia pochodzi z USA, jedna trzecia z Europy, reszta z pozostałych części świata. Portale koncernów były oceniane w ośmiu kategoriach, m.in. pod względem tego, jak służą inwestorom, osobom poszukującym pracy, klientom oraz mediom. Na czele rankingu wylądował w tym roku koncern naftowy Shell, który obsługuje witryny w ponad 50 krajach. Drugie miejsce ex aequo zajęły włoska firma naftowa Eni i międzynarodowy gigant spożywczy Nestle. „Forbes” podaje, że 89 proc. ruchu kierowanego na strony korporacyjne nadal pochodzi z komputerów stacjonarnych i laptopów, a tylko 8 proc. z urządzeń mobilnych.

1. Royal Dutch Shell — branża naftowa

2.-3. Eni — branża naftowa

2.-3. Nestle — branża spożywcza

4. Unilever — branża spożywcza

5. Siemens — branża technologiczna

6. Roche — branża farmaceutyczna

7. British American Tobacco — branża tytoniowa

8. BP — branża naftowa

9. SAP — branża informatyczna

10. Novartis — branża farmaceutyczna

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łukasz Ostruszka

Polecane