Najlepsze marki

MIM
opublikowano: 04-06-2007, 00:00

TVN została Marką Najwyższej Reputacji w Polsce w rankingu Premium Brand 2007.

TVN została Marką Najwyższej Reputacji w Polsce w rankingu Premium Brand 2007.

W pierwszej dziesiątce klasyfikacji generalnej marek o najwyższej reputacji w Polsce znalazły się także: E. Wedel (ubiegłoroczny zwycięzca Premium Brand), Nivea, Sony, Danone, Panasonic, Żywiec, Nokia, Polsat i Volkswagen.

Liderami poszczególnych kategorii, w których przeprowadzono badania, zostały: E. Wedel (artykuły spożywcze), PKO BP (finanse), Empik (handel i usługi), TVN (media), Volkswagen (motoryzacja), Sony (dom i biuro), Nokia (telekomunikacja), Nivea (zdrowie i uroda), IBM (marki biznesowe) oraz Książka telefoniczna TEL, Panorama Firm i Monnari (kategoria otwarta). Wszystkie one zdobyły tytuły Marek Wysokiej Reputacji.

Badania, na podstawie których sporządzono ranking, przeprowadziły: Dom Badawczy Maison i TNS OBOP. Organizatorem konkursu był MMT Management.

co to jest

Marka nie ma jednolitej definicji. Według American Marketing Association, jest to „termin, symbol, wzór lub ich kombinacja stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub ich grupy i wyróżnienia ich spośród konkurencji”. Polski autorytet, prof. Jerzy Altkorn, określa ją jako produkt, który zapewnia korzyści i wartości dodane, jakie pewni konsumenci cenią wystarczająco, by dokonać zakupu. Specjaliści są zgodni, że marka to obietnica stabilności, jednolitości i gwarancja jakości.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIM

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy