Najlepszy biuletyn firmowy

DCZ
opublikowano: 28-10-2010, 14:44

"Sense of Beauty" — magazyn marki Dr Irena Eris — po raz czwarty zwyciężył w Konkursie Biuletynów Firmowych w kategorii biuletyn zewnętrzny. Konkurs organizuje firma doradcza Agape.

Jego celem jest wyłonienie najlepszych publikacji firmowych i pokazanie na ich przykładzie, jak biuletyn firmowy może realizować cele i z jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych i edytorskich korzystać, by spełniał standardy profesjonalizmu. Pozostałymi laureatami tegorocznego konkursu w kategorii biuletyn zewnętrzny są: "Emocje" (Honda Poland, drugie miejsce) i "W Podróży" (PKP Intercity, trzecie miejsce).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu