Najlepszy blog firmowy

DCZ
22-01-2013, 10:12

Już po raz piąty polskie firmy rywalizowały w konkursie na Blog Firmowy Roku.

Drugi rok z rzędu miano bloga roku otrzymała marka Play. Okazuje się jednak, że blogi firmowe są przede wszystkim domeną małych i średnich firm. To właśnie one zdobyły największą liczbę nagród w konkursie.

Blogi oceniano w kategoriach: blog młody, blog dojrzały, blog profesjonalny oraz blog startupu. Polskie blogi firmowe są prowadzone w coraz bardziej profesjonalny sposób. Z badania polskiej blogosfery firmowej wynika, że już 38 proc. polskich blogów firmowych jest prowadzonych dłużej niż 2 lata, a 15 proc. ponad 4 lata. Co ciekawe, 18 proc. firm decyduje się na prowadzenie dwóch blogów.

Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Dominik Kaznowski, który od 6 lat tworzy blogifirmowe.com. Każdej edycji towarzyszy również badanie firmowej blogosfery w Polsce. Partnerami konkursu są Collegium Civitas, IAB Polska oraz PBI.

Więcej na: www.blogifirmowe.com.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Najlepszy blog firmowy