Najseksowniejsi CEO

Biznesowy portal Business Insider kolejny rok z rzędu stworzył subiektywny ranking najseksowniejszych prezesek i prezesów świata.

O miejscach na tej nietypowej liście decyduje jednak nie tyle wygląd i sexappeal CEO, ile biznesowa „seksowność” firmy, połączona z osobistym urokiem jej liderki/lidera.

Na czoło rankingu wysunął się tym razem 42-letni Elon Musk, charyzmatyczny lider ekologicznej motoryzacji i technologiczny futurysta, a prywatnie ojciec piątki dzieci.

Sukcesy odnosiła w minionym roku nie tylko jego Tesla (wartość jego udziałów podskoczyła w 2014 r. o 90 proc.), ale również stworzona przez niego kosmiczna spółka SpaceX, która wprawdzie nie wygrała głównego kontraktu od NASA na kosmiczną taksówkę dla amerykańskich astronautów, ale mimo to zarabia już miliardy dolarów na przygotowaniach do biznesowego podboju wszechświata.

Zaraz za nim na liście doceniono sukcesy i urodę Tory Burch, która jako mama trójki maluchów nie osiadła na laurach niedawno osiągniętego statusu miliarderki. Twórczyni modowej marki od własnego nazwiska stworzyła niedawno nowy brand — Lululemon, pod którym będzie ubierać m.in. trenerki jogi, biegaczki i tenisistki. Firma ma zadebiutować na giełdzie wiosną 2015 r.

Na liście znalazło się w sumie 50 biznesowych „ciach” obu płci, których firmy działają międzynarodowo i zatrudniają minimum 100 pracowników. Są wśród nich zarówno szeroko znani, jak prezeska General Motors Mary Bara, jak i mniej znani, jak młody przystojniak David Karp z Tumblra czy zaledwie 24-letni Evan Spiegel ze Snapchata.

Pełną listę publikujemy na weekend.pb.pl.

Mają urok i dbają o firmy

1. Elon Musk, Tesla Motors, SpaceX
2. Tory Burch, Tory Burch
3. Jack Dorsey, Square
4. Alexa Von Tobel, LearnVest
5. Ralph Gilles, SRT, SRT Motorsport
6. Neil Blumenthal i Dave Gilboa, Warby Parker
7. Marissa Mayer, Yahoo
8. Travis Kalanick, Uber
9. Jeremy Stoppelman, Yelp
10. Hayley Barna i Katia Beauchamp, Birchbox

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Druś

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Najseksowniejsi CEO