Najsilniejsze marki świata

DI
opublikowano: 05-10-2012, 00:00

Amerykański magazyn „Forbes”, przy współpracy z firmami konsultingowymi Landor Associates i Penn Schoen Berland, stworzył ranking najsilniejszych marek świata. Autorzy brali pod uwagę marki, których obecność w USA jest więcej niż tylko symboliczna. Jedyną marką spoza Ameryki w pierwszej dziesiątcerankingu jest niemieckie BMW. Zestawienie zdominowały spółki technologiczne.

W pierwszej setce giganci z tego sektora obstawili aż 24 miejsca. Kiepsko wypadł jednak Facebook. Największy portal społecznościowy świata uplasował się na 73. miejscu, tuż za markami Hyundai i Walgreens.

10 najpotężniejszych marek według „Forbes”

1. Apple

2. Microsoft

3. Coca-Cola

4. IBM

5. Google

6. Intel

7. McDonald's

8. General Electric

9. BMW

10. Cisco

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu