NBA akceptuje reklamy na koszulkach

ŁO, nba.com
opublikowano: 16-04-2016, 13:03

Najlepsza koszykarska liga świata zdecydowała, że kluby będą mogły umieszczać loga sponsorów na koszulkach.

NBA zdecydowała się na taki ruch, jako pierwsza zawodowa liga w USA. W Europie praktyka sprzedawania powierzchni reklamowej na koszulkach jest powszechna.  

Zobacz więcej

Zawodnik w koszulce Houston Rockets

Troy Taormina-USA TODAY Sports / FORUM

Po wieloletniej dyskusji właściciele klubów podjęli decyzję, że loga sponsorów pojawią się na koszulkach od sezonu 2017-18, kiedy zacznie obowiązywać kontrakt z dostawcą odzieży - firmą Nike.

Sponsorzy będą mogli wykupić małe miejsce po lewej stronie koszulki na przeciwko logo Nike.  

Władze NBA są przekonane, że taki ruch pozwoli zacieśnić stosunki pomiędzy klubami i ich sponsorami. Liga szacuje, że reklama na koszulkach może ponadto generować rocznie nawet 100 mln USD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, nba.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy